پنج شنبه 28 / 10 / 1391برچسب:پارس خودرو,, :: ::  نويسنده : ُSJ Compani

 همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، فروش ویژه محصولات پارس خودرو آغاز می‌شود.
امیری - مدیر بازاریابی و پیشبرد فروش شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا - با اعلام خبر بالا افزود: گروه خودرو سازی سایپا به منظور پاسخگویی به نیاز بازار خودروی کشور و جلوگیری از ایجاد عدم تعادل در بازار سال 92 پیش فروش ویژه انواع محصولات شرکت پارس خودرو اعم از مگان، تندر، پارس تندر(sr)، تیانا و پیکاپ را آغاز کرد.
بنا بر این گزارش، پیش فروش این خودروها با شرایط و زمان تحویل متنوع در سال 92 از فردا چهارشنبه 27 دی راس ساعت 11 آغاز می‌شود که علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور نسبت به پیش خرید این محصولات اقدام کنند.
طبق اعلام پارس خودرو، همچنین فروش محصولات بصورت اینترنتی نیز امکان پذیر بوده و مشتریان می توانند جهت ثبت نام در سراسر کشور به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1485
بازدید دیروز : 1288
بازدید هفته : 2955
بازدید ماه : 2773
بازدید کل : 465597
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2